Корпоративним кліентам Unify OpenScape 4001

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Корпоративним кліентам

Unify OpenScape 4002

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Корпоративним кліентам

Unify OpenScape 4003

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Корпоративним кліентам

Unify OpenScape 4004

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Help desk

Комплексна комунікаційна система одеського припортового заводу

Одеський Припортовий Завод (ОПЗ) — це одне з найбільших підприємств хімічної галузі України, що спеціалізується на виробництві аміаку, карбаміду, рідкого азоту, а також діоксиду вуглецю. Завод займається прийманням та перевантаженням хімічної продукції інших підприємств для морських перевезень.

Основні дані:
Головна територія заводу розкинулася на площі близько 250 гектарів, на якій розташовано 10 великих виробничих цехів та цех біохімічної очистки, розміщений у 7 км від основних виробничих площ. Підприємство нараховує понад 4 тисячі працівників.

Завдання:
ОПЗ стояло перед необхідністю модернізувати застарілу систему зв’язку з метою:

  • Зменшення експлуатаційних витрат на обслуговування існуючої кабельної інфраструктури;
  • Прискорення та спрощення комунікацій між співробітниками;
  • Надання сучасних інструментів для ефективної спільної роботи;
  • Покращення якості та надійності зв’язку;
  • Забезпечення контролю та централізованого управління конфігурацією та сервісами.

Рішення:
Для оновленої системи зв’язку була обрана конвергентна комунікаційна платформа Siemens/Unify OpenScape 4000, яка дозволяє створювати розподілені високонадійні системи великої ємності та підтримує як IP, так і інтерфейси традиційної телефонії.

Хост-система складається з відмовостійкого комунікаційного сервера OpenScape 4000 з повним дублюванням. Основний блок системи включає два cPCI-сервери, що працюють у режимі “гарячого” резервування. Додаткові полиці розширення забезпечують підключення абонентів цеху зв’язку та заводоуправління.

Для організації зв’язку на виробничих площадках було встановлено 14 віддалених абонентських ємностей OpenScape AP3700, інтегрованих в єдину систему за допомогою оптичного кільця. Щоб підключити 15-ий віддалений вузол, який забезпечує зв’язок на віддаленій площадці (цех біохімічної очистки), LAN Systems встановила станцію радіорелейного зв’язку виробництва американської компанії Aviat Networks.

Повна відмовостійкість системи досягається за рахунок двох спеціалізованих пристроїв Access Point Emergency (APE), розташованих на різних виробничих площадках. У разі виходу з ладу основного блоку OpenScape 4000 чи його з’єднання з оптичною мережею, APE беруть на себе повне керування роботою всієї системи зв’язку.

Підключення хоста та вузлів здійснюється через високопродуктивне комутаційне ядро з відмовостійкістю, створене на основі комутаторів HPE з “гарячим” резервуванням блоків живлення. Безперебійне живлення забезпечено інверторною системою CE+T для основного обладнання ядра, а також джерелами безперебійного живлення Tripp-Lite з WEB/SNMP-керуванням, встановленими на віддалених вузлах.

Комунікаційні додатки

OpenScape 4000 – це багатофункціональна система, яка впроваджує широкий спектр найсучасніших комунікаційних сервісів. Враховуючи специфіку виробничого процесу вашого Підприємства, наша Компанія розробила низку додаткових Додатків, котрі розширюють функціонал OpenScape 4000, адаптуючи його до особливостей організації роботи на ОПЗ.

Служба головного диспетчера заснована на додатку Siemens / Unify OpenScape Xpert, який є новітнім досягненням у сфері створення спеціалізованих багатоканальних систем голосового зв’язку для диспетчерських центрів. Абонентське обладнання представлене 10-дюймовими сенсорними панелями OpenStage Xpert 6010p, а робоче місце головного диспетчера організоване на багатофункціональному диспетчерському пульті BeFree від компанії Tipro.

Система реєстрації телефонних розмов дозволяє здійснювати автоматичний запис і зберігання всіх розмов диспетчерів, а також записування та архівування важливих телефонних конференцій та селекторних нарад, які проводяться на підприємстві.

Селекторні наради та керовані аудіоконференції з численною участю можливі завдяки додатку OpenScape Alarm Response (OScAR) від Siemens / Unify. Цей додаток інтегрується з OpenScape 4000, забезпечуючи організацію керованих конференцій з кількістю учасників до 120 осіб.

Аварійне оповіщення ключових співробітників – ще одна важлива функція OScAR. У випадку надзвичайних ситуацій додаток автоматично організовує аварійну конференцію та розсилає аварійні SMS-повідомлення ключовим співробітникам.

Уніфіковані комунікації на підприємстві запроваджуються за допомогою OpenScape Xpressions від Siemens / Unify, що є першим кроком до поступового переходу на уніфіковані комунікації.

На цьому етапі розвитку UC на підприємстві активно використовуються можливості OpenScape Xpressions для голосової пошти, але він також пропонує комплексне рішення для уніфікованих комунікацій, включаючи обмін повідомленнями, миттєвий обмін повідомленнями та функції присутності.

Інфраструктура серверів для додаткових додатків та адміністрування системи реалізована на віртуалізованій серверній інфраструктурі, системі резервного копіювання та системі зберігання даних, виконана на серверах HPE та програмному забезпеченні VMWare.

Будівництво комунікаційної системи Одеського Припортового Заводу

Процес реалізації проекту відбувався поетапно і тривав 4 роки. Завершення проекту відбулося у 2016 році. Всі роботи з монтажу, налаштування та запуску системи в експлуатацію були виконані фахівцями LAN Systems без залучення субпідрядників та сторонніх технічних консультантів.

Наразі наша компанія забезпечує сервісне супроводження системи та надає технічну підтримку фахівцям цеху зв’язку підприємства.